Wednesday, June 24, 2009

tolongggggggggg.....adam xde selera nak makan


sesapa boleh tolong aku..
aku bebetul risau sekarang ni..
anak aku yg sulung ni makin susah nak disuruh makan..
kalo dulu memang aku xberapa nak risau sebab dia kuat minum susu...
tapi skg ni..nak abiskan susu sebotol pun payah..
dh la dulu minum botol gemuk...
ni dia nak botol kurus plak..
suh makan..alasan nye dh kenyang la..lauk tu pedaslah..mcm2 lah..

aku ader belikan vitamin c appeton tu tapi sehari je die nak makan...
skrg dh xmo...
tension la..
aku takut sgt nnti dier sakit..badan dh la rasa makin kurus...
apa aku nak buat ni...

3 comments:

yantz-yeem said...

alahai adam...kalo nak minum susu ok gaks kan...
cam aqil mmg x mo mkn langsung!!sampe aku pon pening nk bg dia mkn apa..camnie la jie...ko bg la apa yg dia suka mkn.ko wat bubur kacang ke...mkn ngan roti...kalo aqil aku kasik cis jek..dah itu yg dia nak mkn...kalo xmonasik ko bg benda lain la..pastu air ko kasik milo ke...

Anonymous said...

kasi dier makan vitamins la...

watie said...

samalaa masalah kita... cik mya kurang nak menyusu gak tapi dia asyik nak makan lak...