Wednesday, June 3, 2009

ibu n auni on 15042009

setelah semuanyer berjalan lancar, aku telah diperiksa doctor,
auni pun sihat-xde kuning,
kami dibenarkn pulang tgh hari tu..

so, hubby aku dtg amik mase waktu melawat jam 1230tgh hari...



gambar adam mencium adik sebaik kami smpai di umah..
now, adam dh jadi abang long...



maksu n paksu pun ader datang ptg tu..nk menjenguk auni syauqina...
sebab semalam ibu xbersalin lagi mase dorang dtg kat wad...



oleh kerana semalam besday ibu n auni, ayah belikan jugak kek untuk kami...
nak potong semalam xkuar dr wad..
dpt gak potong kek...tapi xle makan..
kena pantang..
huhuhu...sedihyer..



masa kek ni dipotong, adam la org paling excited...
family bro haq pun ader gak dtg walaupun kejap..
thnks sesapa yg melawat kami....
makmidah jiran sebelah pun ader....
amani ngn adam pun ada datang...

malam tu plak, family umi Nuha ngn maknya plak datang...
maklumla..nak tengok baby sulung perempuan side kamal...
tapi side aku dh 3 orang girl...
adam the only boys....



ini opah midah..mak kepada hubby aku....



ini plak opahNya..mak sedara kepada hubby aku....
dulu mase adam baby..dier yg asuh
auni ni plak..xtahu la nak dijaga oleh pengasuh mana??????

No comments: